Fredag

Äntligen fredag och jullov! Trodde aldrig dagen skulle komma, men som tur är så är den här nu (:
Idag blev det iaf ingen skola, haha, va nog inte så många från vår klass som kom xd
Iaf så blev de typ julspex i a-rum först, sen stan och träffa Jossi (: Vi typ, köpte lite julklappar, en mjukisdress, 2 hårspännen, godis och en fika på sjukhusets café xd

Sen har jag inte gjort så mycket mer, tog bussen hem från stan vid 13.25, kom hem och glodde lite på tv, slog in 2 julklappar, släppte ut kaninerna, fyllde på med spån o hö i buren och så. Sen kom pappa hem och då satte vi igång o göra köttbullar (; Sen har vi ätit och kollat lite på Bond, tomorrow never dies, haha, pappa har alla filmer, värsta nörden (;

Sen skulle jag ta in kaninerna, och då hade min systers lite småpuckade kanin gnagat sig in i boden (uteburen, eller "rasthagen" som vi säger, står emot den lite.) Så hon gömde sig där innan jag hitta henne och hon fick värsta spring i benen när jag skulle försöka få tag på henne, så jag fick ta burgallret ich göra en liten, liten plätt hon satt i, så jag kunde plocka upp henne xD Lagom glad var jag då, NOT.

Och nu ligger jag i mamma och pappas säng, med datan i knät och katten brevid mig typ, det är mys.
Väntar på mamma som är i Linköping (eller påvg hem, jag vet inte), så jag kan få julklapparna hon har köpt till jossi åt mig (; Tänker inte skriva vad det är, för jag vet att hon läser bloggen (;

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Men, åååååååååh!

Troru inte jag blev nyfiken nu? hahaha, läser ju inte alls din blogg vissel vissel ;p

2008-12-19 @ 20:17:57
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0