Onsdag

2 DAGAR KVAR, SEN JULLOV! Haha, jag är desperat, men jag orkar verkligen inte.

Idag vare iaf skola som gällde, först idrott, dans o innebandy (: Sen svenska, som var kul för en gångs skull, vi skulle typ skriva en berättelse, så man skrev lite var i en grupp, och våran slutade med en katt som hamna i en fritös, rip! xd
Sen matte, de va segt. Efter det lunch på åhmans med Elena och Manda, sen syvbesök och efter det stan och hem.

Imorrn blire skola och förhopningsvis stan, så jag kan handla klart julklapparna!

Sen vill jag också tacka Stephanie
För en otroligt fin design (:

Nu ska jag käka, sen ska jag städa lite, för Elena kanske kommer och slaggar hos ma imorrn (;

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Hahah jag är stolt, min ljusgrej är med i din design! :D

2008-12-17 @ 18:10:57
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0