SKIT

Asså, jag fattar inte..
Först låtasas du att du är jättebra kompis med mig, sen visar det sig att du bara stör dig på mig? Eller? Jag kanske har fel, jag vet inte. Trött på det blir jag iallafall, när man kommer på sånt här, väcks gamla jobbiga minnen, minnen man helst inte vill ha tillbaka, sånna man bara vill stoppa längst ner i byrålådan och aldrig mer ta fram. Men på nått sätt så hittar det en väg fram igen, fast man inte vill. JAG VILL INTE HA KVAR DOM DÄR MINNENA! Jag tror inte att du förstår själv vad du håller på med. Men du kanske borde tänka om, att det som du säger faktiskt egentligen handlar om dig själv.

Bajs, nu saknar jag Jossi ännu mer.
Jag behöver dig nu!!!!!!!!
<3

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Bästis <3

Finns här även om ja inte syns, pussar i mängder gullet!

2008-12-10 @ 10:45:29
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0