Torsdag

Sitter i skolan och har Hälsopedagogik med cp läraren, riktigt trevligt, NOT! Jag förstår inte vad det är i huvudet på den personen asså. Iallafall så är det tänkt att jag ska göra ett collage om ungdomsmottagningen och mödravårdcentralen(stavn?) Men jag orkar inte, så har bara tagit ut lite fakta (; Om 18 (!!) minuter ska vi typ duka tills imorrn, dock kommer det gå fort eftersom ingen kommer imorrn typ xd Iaf inte från vår klass. Sen ska vi få reda på ett prov vi gjorde för hundra år en också typ. Men men.....

Efter det blir det till att åka hem och städa -.- Skönt o slippa bussen iaf, mamma ska hämta mig (Y)

Nu ska jag väl få nått vettigt gjort.

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0