Söndag

Hej
Den här helgen har varit ganska fullspäckad..Började med att jag kom hem från skolan i fredags, typ vid 14.00 iof så gjorde jag inte så mycket mer den dagen förutom att planera inför morrondagen.

Sen igår var det 70 års kalas som gällde, nere på fiskeklubben. Typ 30 pers varav 3 småbarn, haha. Fast det var rätt kul,och vissa blev ju fullare än andra (a) *host host* De va väl bara ja o Sandie som skötte oss av de yngre, förutom Therese som körde bil och Basse, Jessica och Jenny o de 3 små som ändå inte kan dricka (; Men visst, de slank ner 2 baccardi breezer i mig med, vi drack i smyg i hallen, haha (a) (Hoppas min mamma inte hittar den här bloggen, iaf inte på ett bra tag) xd Fast kul var det :D Dock är väl vissa rätt sletna idag? xd
(Bilder kommer sen)

Och sen idag var det julmarknad, svinkallt. Köpte lotter, godis och bokmärken som jag ska ha till kristyr (;
Annars har dte varit en rätt slapp och seg dag.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0