Torsdag

Hej, har varit lite ouppdaterat här (igen, ingen nyhet jag vet) iaf så har dte varit rätt mycket i skolan och hemma på sistonde så jag har inte hunnit med bloggen. Men nu sitter jag iallafall i skolan och har resurstid. Ska egentligen göra några kostfrågor, men orkar inte. Sista lektionen för idag med, så snart ska jag hem. Väl hemma måste jag städa -.- Känns aldrig som det blir klart. Men men, måste ju va snyggt tills på lördag. Min farbror och hans sambo ska komma och troigtvis sova över. Sen är det ju mycket trevligare och finare med ett städat rum.

Nu ska jag nog ta tag i kostfrågorna innan min lärare kommer och kollar hur långt jag har kommit.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0