Kväll

Nu är jag trött, undrar om de beror på att jag inte gjort ett skit idag ? (; Jo, jag tror det.
Men sånna dagar är väl tillåtna också va, eller ?
Funderar på att gå ner till mamma, ta en macka och glo lite på tv. Och framförallt vara lite social, det har jag inte varit särskilt mycket idag. Bara med datorn då, men det räknas inte med msn.

Förövrigt måste jag klura ut hur jag ska se ut på Halloween festen (om det blir någon vill säga), funderar på att vara häxa, eller nörd. För oss går det inte liksom ut på att vara så läskig som möjligt, utan det ska vara kul. Har ett diadem med en häxhatt på, skulle kunna ta den, en kjol, strumpbyxor, ruffsigt hår och boots. Haha, nej jag vet inte.

Ge mig tips ?! (a)

Nu ska jag vara social med min mamma.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0