Lördag

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, igen. Men har haft fullt upp om dagarna, så jag hinner inte riktigt med. Men iallafall..
Nu är praktiken slut, det är sorgligt! Jag ville verkligen inte sluta! Ska iallafall komma tillbaka och hälsa på, sen har jag sökt sommarjobb där med.

Igår efter praktiken åkte jag och mamma in till stan, för jag skulle till läkaren, det gick bra. Efter det stannade jag kvar hos Jossi ett tag medans mamma tränade :D Blev en hel del snack, fika, målande, honungsätande och så gjorde vi armband ;D Sen kom mamma och hämtade mig, sen gick vi ner och gjorde lite ärenden på stan, sen drog vi ut till Lager 157, sen till mataffären, sen hem ;D

Och idag fyller min syster 13 år :D Grattis <3
Så vi har firat henne idag och sen har jag städat mitt rum och myst med min kanin.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0