Måndag

Hej!
Ojj, såg att det var en hel vecka sen jag skrev sisit, inte bra. Men har haft lite bloggtorka. 

Idag har jag iallafall varit i skolan, sluutade iallafall gabska tidigt idag (: 13.45
Hade ingen ESV så vi fick sluta. Annars har dagen varit seg! Och jag stör mig på M -.- Helt jobbig, orka stå ut med henne i 3 år :o Ajja, alltid finns det nån dålig lärare. Iallafall så åkte jag hem med Manda och Mandiz 14.40 gick bussen, så det vart lite väntetid, men den fördrev vi på Willy's, haha. Annars har jag inte gjort så mycket mer, gick enb 6 km lång promenad med pappa nyss typ. Skönt o röra på sig lite.

Annars har det varit bra denna vecka jag inte skrivit.
Tog hål i öronen i fredags, haha, det gjorde ont.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Vill me ta fler hål i öronen :o

saaaakna dej förresten :((

2008-10-13 @ 21:56:41
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0