Onsdag

Hej
Dagen började med att ta bussen in till skolan, idrott stod först på schemat. Vi dansa Vals, haha ;D fast de va rätt kul,  dansa mest med Mandiz (: Efter det var det Svenska som gällde, segt. Sen matte, och det gick bra, jag fattar nått (Y) Fast jag var hungrig, men de gick ändå ;P Efter det var de lucnh, och efter det LPL -.- Med M -.- Börjar tro att hon har allvarlig PMS. Hon fick iaf för sig om att vi skulle gå ut och gå med stavar, för att få frisk luft haha. Efter de jobba vi vid datorerna, sne vart hon lack, och efter det fick hon för sig om att vi skulle ha avslappning xD Ajja, sluta iaf 15.45, en hel kvart tidigare (Y) Efter det gick jag och Frida ner till stan, köpte choklad på Hemköp, träffa Hanna inne på Åhléns, vänta på hennes buss, träffa Matilda utanför sjukhuset, sen kom pappaoch hämta mig så gick vi ner på stan och gjorde några ärenden, sne åkte vi hem (:

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0