Kajsa & Amanda dag

Det blev en riktig Kajsa & Manda dag idag.
Drog till Kajsa vid 12 nångång och där var även Manda, blev massa snack i vanlig ordning innan vi tog en promenad ner till Ica och köpte glass. Promenerade hem och satte oss på studsmattan och snackade ännu mer och lyssnade på musik, hela gatan måste ha hört oss, haha. Satt säkert där i en timma och efter det gick vi in och kollade lite saker på datorn, åt och sen var Manda tvungen o dra, för hon skulle på fest typ, så jag passade på att ha sällskap med henne hem för jag skulle äta. Tack för en superkul dag tjejer, massa välbehövligt snack och mycket skratt, det behövdes! Måste hitta på nått mer nåndag, för ni är så sjukt bäääst :D <3

Nu ska jag vara lite social med min mamma.

Ses

Kommentarer
Postat av: juliairene (foto)

jaha :P

hoppas nya objektivet funkar då!

2009-04-25 @ 20:50:20
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0