Onsdag

Jag och rubriker går fortfarande inte ihop...

Idag har jag iallafall varit i skolan. Började med idrott som var totalt onödigt. Iallafall när man dragit med sig en överfull väska för att sitta och lyssna när Lasse pratar om orientering. Blev liiite fotboll i slutet iaf. Sen var det svenska och vi håller på med födjupningsarbete om författare. Självklart väljer man en som det knappt står nånting om, vilket är rätt sjukt för Henning Mankell är väl rätt känd? Matte efter det, segt som vanligt och jag fick panik på läraren som fattar noll. Hade lunch efter det, och tur var det för jag började bli rätt grinig, haha. Va väl inte den godaste maten, ris och grönsaksgryta med bönor och champinjoner. Sen skulle vi kolla på lunchkonsert, men vi kom när det var slut och alla hade gått, haha. Träffade iallafall Kajsa och bestämde lite valborgsplaner :) Sen hade vi Häxan fast hon var inte där! Som semester mitt i veckan. Gjorde iallafall klart min APU rapport, bara Ulla och Mias frågor kvar. Sen engelska i en kvart, jag, Johanna, Manda och Kajsa tog 14.40 bussen hem, hoppas inte Maria blir arg, haha. Väl hemma blev det lite käk iaf.

Och eftersom idrotten idag inte blev någon vidare idrott så blir det träning på brandstationen sen.
Nu ska jag lyssna på Lasse Lindh, en gud i vardagen.

Ses

Kommentarer
Postat av: juliairene.blogg.se

hehe nej jag har inte kommenterat :p

har du fått objektivet än?

2009-04-23 @ 09:32:32
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0