11 december.

Luciafirande på dagis idag med, och barnen var lika duktiga som igår :D
Fotade massor, men känns lite fel och lägga upp dom här, så jag behåller dom för mig själv, hihi.
Efter luciafirandet som pågick på förmiddagen åt vi gröt och pepparkakor och kollade på film :) Sen slutade jag vid 13.00.
Sen fick jag höra saker som gjorde mig både ledsen och skitförbannad på samma gång, men jag antar att jag får skylla mig själv som var så blåögd från början.

Och hemma jag har inte gjort så mycket, övningskörde förut och det gick asbra, börjar fan få kläm på ALLT nu :D Snaaaart har jag mitt körkort ta mej fan, det ska jag ha!

Ikväll är det IDOL final, och jag säger bara HEJJA ERIIIIK! :D

Och Jossi, jag vet att det är din kamera på bilderna, men vi har likadana om du inte märkt det redan! ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0