22 december.

22 december, Mimmis födelsedag! Grattis till dig! ♥

Avslutning i skolan, fika, julmusik & musikquiz. Julavslutning i Aulan också, esteterna som hade det som vanligt. Var faktiskt rätt kul att kolla på iår.


Melli & Linnéa


Amanda


Efter avslutningen gick jag, Johanna & Amanda ner på stan och fixade lite ärenden. Var meningen att vi skulle fota varandra i stadsparken, men det var så jävla kallt och jag gnällde för mycket så vi sket i det, hahahaha.
Satt på Åhmans tills bussen gick hem, gick hem till mig och snackade och kollade på Twilight, och Johanna somnade inte den här gången. Mycket bra gjort, haha! Jag sa ju att du skulle fastna..
Klädde julgranen också, och gick till Ica i snöovädret & köpte choklad.

Mycket fin dag med fint sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0