29 december.

Sitter i min säng och borde egentligen sova, men jag kan inte. Tror jag håller på att vända på dygnet lite, och det är iiiinte bra.
Iallafall så har jag varit hos farmor & farfar idag, och ätit förhoppningsvis årets sista julbord, haha. Känns som att jag inte behöver äta mer den här veckan iallafall..

Var i Vimmerby med mamma på förmiddagen också, sprang runt i alla hästsportbutiker och letade efter Procell, hittade tillslut en tub Procell för häst på Odal, och tur var det, för tydligen är det inte så vanligt längre så det var ju bra att vi fick tag på det iallafall. Åkte till Ica också och köpta mat & en blomma till farmor & farfar och lite.

Imorrn blir det stan med Natalie & Jessica, ska försöka hitta nått o ha på nyår, känner inte för att ha den klänningen jag tänkt ha från början, men den får väl duga om jag inte hittar nån annan imorrn.

Och sen blev jag bjuden på klassfest för 9A den 5/1 också, och det tackar man ju inte nej till :)

Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorrn.

Byyyye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0