4 december.

Började dagen med Vakna! Med The Voice, precis som alla andra dagar ;D Och idag var Edi Gathegi där (y)

Åkte till praktiken efter det, var rätt lugnt, hade 9 barn på 3 vuxna :) Jag vill inte sluta där!

Slutade vid 13.00 och tog 13.20 bussen hem. Sen har jag inte gjort så mycket mer, ätit och nu är jag social med min syster som sitter 2 meter framför mig med sin dator i knäet, haha.

Imorrn blir det julmarknad i Eksjö av alla ställen, sen åker jag till Jossi och sover där! Mycket fint, mycket fint.

OCH JOSSI DIN TÖÖNT, JAG HOPPAS DU GICK UPP 06.30 IMORSE FÖR O SE VAKNA! HAHA :D

Nu ska jag kolla One Tree Hill. Byyyye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hälsa min farmor om du ser henne, hon skulle också till Eksjö ;)

2009-12-04 @ 19:37:41
URL: http://josefiiinj.blogg.se/
Postat av: Jossi

såååklart jag såg det, HAHAHAHAH :D NEEEEEEJ såklart inte :D

PUSSS SES SNART <3<3

2009-12-05 @ 12:22:13
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0