<33333333333333333333333333333333333333333333

Sluta <3
Du är bra precis som du är!
Du är min och kommer alltid att va, glöm inte att ja finns här för att hjälpa dej, lyssnar på allt du säger! Bara o prata på o slänga ur dej vad som helst, jag vill bara hjälpa så mkt jag kan <3 Även om jag kanske inte är så mkt till hjälp. För jag vet att jag tyvärr är sämst kompis just nu, men vet inte vad jag ska göra, eller jo, bli frisk för att få ett normalt liv och kunna träffa dej massa igen, men fan, de känns så jävla långt borta! Men gumman, glöm inte att jag alltid finns här, ALLTID. Vill inte att du ska gå och må dåligt, de är du absolut inte värd. Snälla sötis, du måste försöka <3 Allt kommer ordna sej, de vet jag, du är stark, tsm är vi starka och klarar allt de jobbiga! De gör så ont i mej att se dej må dåligt, jag vill se den Jejja med ett leende på läpparna! Se fram emot sommarn, då ska vi ha de mysigt, tänk vad mkt roligt vi kan göra!? Bada, sola, mysa, äta massa glass, fota, kramas och bara vara bästa vänner :*
Jag älskar dej, vill bara att du ska veta att du är så bäst och så saknad<3
Jag hoppas du väntar på mej, jag ska bli frisk, då ska jag lova att orka träffa dej och framför allt va glad, du är BÄST <3 Önskar bara att du kunde få må bra för du är värd precis allt gumman!
Min lilla Jejja <3




Ja va säger man?
Rör ni dör ni.
FÖR HON ÄR MIN BÄSTA VÄN ♥
Fyfan, ja tjuter när jag läser det här. Kan inte sluta. Du är så jävla undrbar Jossi så du vet inte! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0