Fettisdagen

Är det bara jag som inte har ätit nån semla idag?
Varför vet jag inte, men det var iallafall ingen semla som väntade på mig på bänken hemma. Det var en gigantisk muffins, haha. Kan kanske bero på att vi åt semlor i lördags?

Ajja..
Har tillbringat flera timmar åt att ligga och läsa i en ny bok som jag köpte för en tia påbokrean idag, det kallar jag fynd! Köpte även fyra till för tio kronor styck. Och imorrn ska jag köpa Flyga drake, Tusen strålande solar, och Eragon ett och två. Behöver lite o göra om eftermiddagarna, så det passar bra med lite nya böcker.

Förövrigt så mår jag illa, och har en huvudvärk som kommer och går. Vet inte vad det kommer ifrån, men jag började känna mig illamående när jag låg och läste förut. Och jag som aldrig får maginfluensa, peppar peppar. Kanske är det min tur den här gången trots allt....

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film..

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Shit va billigt med 10 kroner ;o

2009-02-25 @ 14:32:37
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0