GAAAAAAAAAAH

Men förihelvete! Pallar fan snart inte mer.....Det är väl ändå inte MITT fel att "den" alltid går hem, eller??!?!???!?? ÅÅÅÅH, sluta gnälla på mig hela tiden!!!!!!!! Jag har fan gjort vad jag kan, nån annan får väl göra nått nångång??! Men alla verkar vara så jävla fega! Som t.ex. idag, jag har fan mått illa och haft ont i huvvet sen igår. Och bara för att jag går hem innan sista lektionen för att jag ska slippa vänta länge på bussen sen och hon självklart hänger med, för hon inte kan va i skolan utan nån av mig och "den andra"? Så får jag skiten, vilket resulterar i att LÄRARE RINGER MIG OCH SKÄLLER FÖR ATT JAG FÅR "DEN" ATT GÅ HEM FÖR ATT JAG GÅR HEM! Vafan, ska jag gå till skolan oavsett om jag är jättesjuk bara för att "den" ska komma till skolan och stanna hela dagen? Näe, det är ju helt sjukt! Åh, jag blir så jävla förbannad!!!!!!!!! Till och med mina klasskompisar tycker tydligen att jag är helt konstig eller nått. Men det är fan inte så jävla konstigt när "den" hänger på hela tiden, då verkar det som om vi skolkar hela förbannade tiden! Jag ska sluta gå hem när jag är sjuk, för jag får fan ta all skit jämt!

Hoppas nästan att "den" läser det här, så "den" fattar nått nångång! För o prata irl är som o prata med en vägg!

Tack för mig.

JÄVLA SKIT!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hihi, Amanda?

Det är hon som förlorar på det!

Idag var hon hela dagen:o

2009-02-26 @ 18:44:19
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0