Onsdag

Började skoldagen med bowling som gick åt helvete. Och jag som brukar va så bra på det, faktiskt (a)

Sen svenska, helt okej. Sen matte, segt.

Sen lunch, va nån röra med majs, kanske ite så värst gott men det gick ner iaf.

Sen lektion med häxan, jag gick hem, haha. Men jag måste verkligen bättra mig, men jag palalr henne inte. Bara hennes fula ansikte får mig att vilja spy. Men men, det är bara o lida så man får sitt betyg. Borde kanske vara mindre uppkäftig med, haha ;) Men de finns fler som borde ändra på sig också, som verkar tycka så väldigt bra om sig själva......

Nu ska jag kolla bdb.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ingen klarar av Maria! x))

Vem äre du menar? :S



pusssss

2009-02-04 @ 21:54:03
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0