Onsdag

Jag har blivit sjuk, jippi. NOT! Har tömt magen 2 gånger sen jag kom hem ;( Mår illa som ett as, har huvudvärk och ont i nacken. Har haft det enda sen igår, så misstänkte att det skulle komma idag.

Gick till skolan idag ändå iaf, men åkte hem med tidiga bussen innan sista lektionen, så jag inte skulle behöva vänta i stan, höll på o tömma magen på bussen också, hade vatt fräsht xd Pratade med engelskaläraren iaf, och hon sa att det inte gjorde nått om jag åkte hem, för jag så långt fram ändå. Och en viss person hänger med som vanligt -.- Men det är inte mitt problem att den personen skolkar hela tiden.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film och försöka få i mig ett äpple.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0