Söndag

Sista dagen på lovet, och jag kan säga att jag inte längtar tills imorrn!

Idag blir det nog pulkaåkning utanför oss heeela eftermiddagen ;D

Annars så har jag inte gjort så mycket än idag, klockan är ju inte så mycket. Vatt ute lite, och åkt och tankat med pappa i Hjorted.

Blír inget stall idag, så jäkla tråkigt väder.

Har även fått reda på en sak som gjorde mig så jävla förbannad! Jag trodde jag hade slutat o ta åt mig efter de 3 åren i högstadiet, men icke. Är det bara jag som tycker man borde växa upp och sluta vara så barnslig nångång? Jag vet inte, jag kanske har fel, eller? Ajja, det är ju tur att du är så bäst och perfekt då, eller hur? :)

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0