7 januari 2009

Sista dagen innan skolan, jag blir deprimerad bara av o höra ordet skola. Jag vill inte! Finns ingenting med skolan o se fram emot, absolut ingenting! Helt sanslöst. Jaja, hittils idag har jag inte gjort ett skit, vaknade vid 10 nångång, låg kvar i sängen tills efter 1 nångång xd kolla på film och hade mys med katten :) (misstolka inte)

Annars vet jag inte vad jag ska göra med resten av dan, kanske drar en skridskoåkning hos farmor och farfar sen, om jag orkar. Annars borde jag kolla upp om jag har nått o göra tills imorrn, så inte MG får damp på mig. Finns risk för att hon får det ändå iof, hennes humör kan man inte leka med. Men men, hon är ju som hon är. Nog snackat om henne.

Kanske blir en promenad med Jossan sen iaf, behöver komma ut o snacka av mig lite.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill verkligen inte heller!!

Kul att träffa alla dock! (:



Det är fan as bra med mej idag !(:

2009-01-07 @ 20:08:37
URL: http://josefiiinj.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vi kör me gamla schemat så det är idrott :/ föj fan! haha

2009-01-07 @ 20:22:39
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0