Andra dagen i skolan

Rubrikbrist i vanlig ordning så jag bara skrev nått..

Min dag började väll inte så värst bra, först så halkade jag och slog i ena sidan när jag skulle gå till bussen bara för att det är så förbannat halt ute. Sen när jag kom till skolan så började jag må illa, höll verkligen på at få upp frullen genom munnen (fräsht jag vet) Turligt nog gick det över sen efter ett tag och har inte kommit tillbaka (peppar peppar) Sen var väl dagen rätt okej i skolan, hade IOS med Ulla, kolla på Utvandrarna eller vad den nu hette, ganska seg, men skönt o slippa jobba. Sen hade vi superseg engelska som vanligt, vi gör aldrig nått kul. Ajja, sen lunch, massa trevligt och mindre trevligt snack med fina tjejer i matsalen xD Träffade även Kajsa :D Så umgicks lite med henne sen, sen umgicka jag lite med Johanna innan Jossi ringde och jag började gå ner mot stan för at följa med henne till frissan :) Och gissa om hon blev fin! Hur snyggt som helst! Avis.se typ ;) Sen tog vi enfika/sallad på Tant grön, mys! Sen gick vi lite på stan, köpte två lite oversize tröjjor, en cardigan, två halsband, en thésil, två hårspännen, vatten, och en havreboll ;) Blev även en paj på McDonalds när vi blev trötta i benen haha, tjockis.se typ ;) Sen tog jag bussen hem och väl hemma blev det tv, thé, macka och choklad :) Och nu sitter jag här, inte särskilt ovanligt :P

Ses

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: awh tack så jättemycket! :D Vad glad jag blir! :D

2009-01-10 @ 15:41:44
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0