Brist på rukbrik

Jag vet inte vad det är med mig, men jag är bara så jävla sur hela tiden, och trött. Idag har jag spenderat nästan hela dagen i sängen och glott på en och samma film. Varför vet jag inte, men jag orkar bara inte bry mig. Kanske är det för att det är skola imorrn? Och det enda positiva med det är att man träffar alla kompisar igen? Eller? Inte fan har jag kommit på nått annat iaf.

Nej, jag behöver mer ledighet! Plus att det känns som att jag börjar bli småsjuk igen, jippi. NOT.

Och det här inlägget kändes mer eller mindre onödigt, men kände att jag behövdeskriva av mig lite.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Du är bäst, du ska inte va sur!

Du är världens finaste vän, i alla lägen.

Även om du är sur, dum, rolig, söt, snäll och helt underbar så är du alltid min bästa vän!

De ska du alltid veta <3

Lust o hitta på något, typ imorgon en stund? :)

2009-01-07 @ 21:06:21
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0