Fortfarande fredag

Jag pallar inte meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. Snart skiter jag i allt, igen. Tror ni inte häxans medhälpare (eller nått) skulle ha ett samtal med mig idag. OCH DOM SÄGER ATT JAG SKA GÅ PÅ MÖTE FÖR ATT JAG INTE MÅR BRA?!?!?! Vafan, dom har ju inte ens frågat mig om jag gör det? Jag blir så förbannad. Vafan äre för skola jag går på egentligen?

Ajja, nått möte tänker jag inte gå på iallafall. PUNKT PÅ DEN SAKEN.

Efter cp samtal och missande av information om dexter o firstclass (lärarna borde tror att jag skolkar från allt såntdär, varför jag nu skulle göra det när man slipper jobba, men jag missar fan typ allt såntdär). Ajja, efter det så gick jag till sjuklingen Jossi och hälsade på iaf :) Najs vare! Förutom att hon va sjuk. Sen kom mamma och hämtade mig, och vi drog ner på stan lite. Sen hem och glo på tv, och nu sitter jag här, som vanligt.

Och jag är så jävla lack på dne där häxan, mamma ska iaf ringa rektorn på måndag ;) HAHA !

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag får damp på'na :o

cpcp! :(



tack för att du kom fina människa, o förlåt för att ja e aptråkig men, du e bäst, alltid <3

2009-01-23 @ 21:21:13
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0