Fortfarande sjukling

Det är tisdag och jag är fortfarande sjuk, och det betyder att jag inte ska gå till skolan imorrn heller. Hoppas jag inte missar för mycket bara..

Min dag har iallafall bestått utav att se på en och samma film i timmar, suttit lite vid datan, druckit te, ätitapelsin och läkerol! Vaknade imorse av att min katt drack ur mitt blåbärs te jag hade vid sängen, haha.

Förövrigt så har jag väldigt tråkigt och vill ha en ny MP3 spelare/Ipod. Plus att jag vill ha ljudböcker att lyssna på och vanliga böcker att läsa. Haha, livet är hårt ibland ;)

Nu ska jag kolla på MP3/Ipodar och på kläder jag ev ska beställa, kanske kommer upp lite smakprov här snart, på min sommarkollektion jag vill införskaffa mig, haha.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0