Fortfarande söndag

Rubrikbrist.

Har iallafall inte gjort så mycket mer än det som jag skrev i tidigare inlägg. Förutom att mamma berättade att jag troligtvis kommer få en ny mobil inom en snar framtid, IGEN xD Ajja, dom år sina ryck ibland, mina föräldrar. Dom har iaf fått för sig om att vi ska byta till 3Familj, o visst de e ju bra, men jag har redan en ny mobil som jag trivs med, men jag tror jag måste ha den nya isf, för att de ska funka. Men jag behåller den jag har nu med, för jag vill inte sälja den, haha ;)

Nån av dessa blir det troligtvis, det beror på vad man får välja på.

Men om jag har en riktigt jävla tur så blir det denna!!!!!! Då är lyckan total :D Peppar peppar.

Men med min tur vet man aldrig, fast den här helgen har iof varit rätt bra. Så man vet aldrig, haha. Peppar peppar igen.

Bilderna är tagna från google.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0