Sjuk

Det är söndag, och jag är sjuk, jippi. Eller inte. Iof har jag ingen feber, men jag är helt hängig och orkar inte göra något, hostar lite och har ont i halsen och huvudet. Ska iallafall försöka komma iväg till stallet och rida idag, jag behöver och vill det verkligen.

Imorrn är det skola igen, ska gå imorrn tror jag iallafall, kan inte missa mer ESV nu..
Sen får vi se, kanske jag inte blir mer sjuk..Peppar peppar.

Annars så är jag typ klar med Jossans bloggdesign så den dyker nog upp här senare idag kanske.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Du e inte ensam, sjuk är me :/

krya <3

2009-01-11 @ 12:43:37
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Krya på dej!



Sugen på att se bloggdesignen! (om det är min du menar haha:P) btw så får du även hjälpa mej med att "lägga in den" för sist jag gjorde de så palla min dator inte trycket haha x)

2009-01-12 @ 18:39:33
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0