Sumering av 2008

Eftersom jag inte gjorde nån igår, gör jag det idag.

Januari:
Kommer inte ihåg så mycket av januari, mer än att jag inte mådde så bra.

Februari:
Mådde ännu sämre, började skita i skolan pga att jag verkligen inte orkade.

Mars:
Mådde något bättre och kunde återvända till skolan utan ångest för allt.

April:
Fyllde 16, fick min älskade laptop! :)
Köpte även min underbara kanin, Alvin!

Juni:
Slutade 9:an och gick på mina första studenter.
Solade massor när vädret tillät och umgicks massor med familjen.

Juli:
Åkte med familjen till Halmstad, Ullared, Helsingborg, Helsingör och Öland.
Köpte massor av fina kläder.

Augusti:
Började på Barn och fritidsprogrammet på Västerviks gymnasium.

September:
Skolan började på allvar, praktiserade på Förskolan Linden här hemma i 3 veckor, helt underbart!
Köpte min älskade NIKON D60! <3

Oktober:
Började fota i massor, och umgicks med massa trevligt folk.
Gick på 90-tals fest och träffade Elena! :)

November:
Umgicks massor med Jossi! <3

December:
Började bli allmänt trött och behövde verkligen lov! Skolan gick dock ganska fort och vi bakade pepparkakshus med klassen och gjorde marsipanfigurer tillsammans med småbarn från Fågelbäret. Slutade skolan och fick jullov, firade jul med familjen och nyår med trevligt folk.

Det var mitt 2008, det kunde vatt bättre, men nu ska jag se framåt och hoppas på ett bra 2009 ♥

Ses



Kommentarer
Postat av: elin

söt blogg:) kram

2009-01-04 @ 13:17:25
URL: http://astorytoread.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv: Men du e ju bäst :**

btw, funkar din data nu? :D

2009-01-06 @ 19:07:03
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0