Torsdag

Jag börjar tro att vi är den värsta BF klassen nånsin. Gör bara massa "hyss" haha.
Idag vare iaf bra, började med svenska, gjorde inte ett piss. Sen idrott i simhallen, askul :D Fick typ simma och hoppa med några slags flytdräkter som pappa och dom har i brandkåren typ. Sen fick vi hålla på med livräddning. Efter det var det engelska, jobbade vid datorn med grammatk. Sen lunch, god lunch för en gångs skull ;P Sen vare IOS (tror jag) såg på film och snacka typ. Rätt kul lektion, haha. Sen skulle vi ha mentorstid och det gick ju som det gick, haha.

Vi stat och väntade i en kvart och häxan dök inte upp, så en i min klass ringde upp, häxan svarade inte, sen gick några i min klass till Barbro, och häxan var inte där. HAHA, SKÖÖÖÖNT! Så vi skulle typ åka hem, så vi börja springa mot dörren, och då kommer Natalia, och hela klassen tvärvänder och kutar tillbaka och asgarvar, haha xD Så jävla kul asså! Sen gick Natalia, och vi sprang till skåpen, bussen och åkte hemm, haha. De va typ så det gick till ;P Haha.

Sen har jag inte gjort så mycket mer, ätit, kollat på tv, vatt i affären emd mamma, vatt hos kaninerna och suttit vid datan.

Nu ska jag kolla Hööks.

Ses



Misty <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0