Torsdag

GE MIG SOMMAR! GE MIG HULTSFRED!!!!

OCH LÅT MIG FÖRIHELVETE SLIPPA DEN DÄR JÄVLA KÄRRINGEN!

Så, nu har jag avreagerat mig lite :)

Dagen började med svenska, sen idrott i simhallen som jag inte var med på. Sen engelska, faktiskt inte så drygt som jag trodde de skulle va idag (WOW, en positiv sak) Sen lunch i en halv evighet, sen gjorde vi hyss och lånade böcker till en kurs som häxan sa att vi inte fick, men vafan hon ska va glad att vi gör det inan lektionen, så vi får mer tid till att jobba, särskilt när vi gör det på en rast. Men är man som hon är, så är det inte konstigt att man får ett vansinnes utbrott. Haha. Ajja, sen drog jag, manda och johanna hem, palla inte häxan typ.

Imorrn blire en lektion i skolan (?)
Sen hem..

Och jag är pepp, redan! Ge mig Hultsfred 09!
Massa roligt folk troligtvis, massa ös på't :D

Winnerbäck, The Killers, Takida och så hoppas vi att Paramore kommer i år också, för dom va så sjukt bra förra året! :D

Nu ska jag kolla om häxan har svarat på mitt mail.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0