Onsdag och sjukling

Jag är fortfarande sjuk, har hostat i natt så jag nästan spytt. Pappa väckte mig vid 3 (inatt) och gav mig lite o dricka och starkare halstabletter, men inte hjälpte det. Så nu sitter jag här med en jävla träningsvärk i varenda muskel kring magpartiet och så fort jag hostar bara skriker det av smärta i dom.

Har iallafall löst en massa korsord, och ätit några kakor och en banan. Typ det enda jag fått i mig på hela dagen
Följde även med mamma och pappa ut till Nebulosa för en stund sen, stackars lilla vän är väl det enda jag har att säga.

Ses



Vet inte vad jag ska säga, allt är bara så jävla patetiskt.

Om det endå vore som jag sa från början, hade det varit mycket lättare nu.
Jag svek dig, och det gör ont i mig bara att höra ditt namn.
Men du är fortfarande det finaste i min värld. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0