Design

Gjorde om min design lite, eller nästan allt. Kunde inte bestämma mig för vilka bilder jag skulle ha i headern, så jag gjorde om hela designen totalt och la dit en text istället. Vart ganska nöjd :) Den är inte riktigt klar än, men nästan.

Var iallafall som sagt barnvakt förut. Jesper och Andreas kom innan 6 nångång, och gick hem efter halv 8. Vi har fikat, spelat spel, lekt kurragömma, och massa annat "kul" haha. Och inte töms dom på energi nångång heller, full rulle hela tiden, medans en annan helst bara vill slänga sig i sängen och somna, haha. Söta är dom iallafall :)

Imorrn blir det först skola, sen följer Elena med mig hem. Troligtvis så blir det stallet, och så ska vi se på yrrol, för det hann vi inte i igår ;)

Nu ska jag göra mig iordning och krypa under täcket med min bok. Natti natti.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin design du fått till ju :D <3

2009-03-03 @ 09:25:28
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0