Tisdag

Såg att jag inte bloggade igår (kommer inte ens ihåg när jag gjort det), så det blir ett lite längre inlägg idag.

Måndag:
SKITDAG! Orkade verkligen ingenting, ville bara lägga mig ner och sova. Kom till skolan som vanligt, hade svenska som är segt, så humöret blir ju inte direkt bättre utav det. Efter det var det matte, ännu värre! Fyfan va tråkigt, gör typ ingenting där. Sen lunch. och efter det Häxan, behöver inte ens berätta hur det är, för det vet ni redan, fick iaf se på två filmer, hade hunnit med 13.25 bussen om Häxan inte bestämt sig för att vi skulle sitta och titta på medans hon stängde av filmen och körde ut vagnen istället för att få sluta 10 minuter tidigare! GRRRRRRRRRR! Gick ner på stan med Johanna, träffade Sofia också, blev massa trevligt snack på bussen. Väl hemma gjorde jag inte så mkt, åt och satt vid datron, tog ett bad och kollade på Patrik 1,5 med mamma och syster. Sjukt bra film!

Idag:
Rätt segt idag med. Vanlig dag med Ulla lektion, engelska där vi kollade på Skruva Den Som Beckham! Och datakunskap, spelade sänka skepp med Frida typ hela lektionen ;) Åkte hem vid 14.40 och träffade Kajsa på bussen, blev massa snack där med. Sen har jag bara ätit och avrit i affären med mamma och syster, och även snackat lite med pappa på telefon eftersom han är på jobbet ;)

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Haha, Patrik 1,5 är sjukt bäst :D

Btw, idag får jag komma hem på permission igen. Ses? <3

2009-03-11 @ 09:29:15
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: juliairene.blogg.se

haha jaså?

dom vågar knappt prata med mig o milla :P

2009-03-11 @ 10:51:52
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: JULIAIRENE - fotoblogg

jaså, okej :P

vadå?

2009-03-11 @ 20:18:36
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: juliairene.blogg.se

haha okej ^^

tack så jättemycket :)

2009-03-12 @ 08:21:11
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0