23/5-09

På nått sätt så känns det som att det är söndag idag, kanske beror på att jag har vatt ledig sen i torsdags.
Dagen idag resluterade iallafall i att jag bara suttit vid datorn och hållt på med en design till Bea som inte vill bli bra! Det stör mig nått oerhört, då hon fått vänta ett tag på den nu stackarsn, ajja, det läser sig väl, annars får jag börja om från början, igen. Har även hunnit med att göra klart massor med skolarbete, hur skönt som helst att ha det klart! Ska bara skriva in det på datorn och skicka det, så har jag bara liite kvar att göra, så är jag klar med mitt för terminen sen!

Imorgon blir det Jossi, men jag tänkte även hinna plugga lite till, så det går ännu fortare, för jag hinner inte riktigt i veckan. På måndag är det skoldag, sen tror jag att jag skulle va med nån?
Sen tisdag, då ska jag inte göra nånting, kanske blir lite plugg då.
Onsdag, Linköping med klassen, ska va i Gamla Linköping och gå på teater och lite.
Torsdag, ska jag nog inte heller göra något, kanske blir lite plugg, eller bara en slappdag, kan behöva det efter alla pluggdagar nu.
Fredag, vet inte riktigt vad jag ska göra då, det är sånt som märks, hihi.

Nu ska jag se om jag inte kan skriva in lite arbete på datorn, så jag kan skicka in det imorgon iallafall.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0