Lördag

Har suttit i två timmar och försökt göra iordning min design, det går inget vidare..Men det här får duga, för jag orkar inte hålla på mer..

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket än, ätit frulle och suttit här och fixat med designen..

Har inte en aning om vad jag ska göra idag faktiskt, syster och Mi tänkte åka in till stan på bio, och då tänkte jag att jag skulle hänga på, men det gick som vanligt inga bussar hem. Det är riktigt dåligt, det går aldrig några bussar hem från Västervik på helgerna.

Men men, nu ska jag göra mig iordning och fika lite.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Du kan ju alltid komma hit o sova sen :*

2009-05-23 @ 15:16:41
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0