Tisdag

Dagarna går framåt, även att jag inte vill..Och idag är det då tisdag och jag sitter på datakunskapen och ska göra en powerpoint presentation om diamanter, haha.

Gårdagen var sämre än sämst, och jag tänker inte gå in på detaljer mer än att jag tvivlar starkt på att jag överlever detta.

Dagen idag har väl varit lite bättre, men långt ifrån bra. Tankarna virvlar runt i huvudet, kors och tvärs som en svärm irriterande myggor. Skolan går framåt iallafall, så något positivt finns det väl, om man nu vill se det så. Började med Ullas ämne, och det gick framåt (kors i taket!) Och efter det var det engelska, gjorde ingenting, kollade på hundar på blocket. Lunch efter det, och nu datakunskap somsagt.



MISTY!!!!!!! <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0