23 november.

23 november, Sofie fyller 20 och farfar 71, grattis till er! ♥

Känns väldigt skönt att vara ledig på måndagar alltså, hade ind. val i skolan mellan 9.40 - 12.10 sen lunch.
Så idag passade jag på att stanna till en stund hos mormor och hälsa på när jag gick hem från bussen, fikade och hjälpte henne med deras dator. Är där alldeles för sällan, måste bättra mig på att hälsa på tror jag :)

Sen har jag inte gjort så mycket mer, ska med pappa till Totebo sen. Han ska dit o hämta nått på jobbet så jag passar på att övningsköra.

Och nu ska jag sortera bilder som jag ska framkalla, har värdecheckar från Walters med 200:- att framkalla kort för som jag fick när jag köpte min kamera i september förra året ;)

Byyyye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossi

åh wooow :D på tiden med att framkalla foton tror jag allt va ;)

2009-11-24 @ 18:55:32
URL: http://jaspeteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0