24 november.

Första praktikdagen denna vecka, hade inte så många barn så det var rätt lugnt. Fick va med och hämta maten och varorna idag för första gången med.
Jag vill inte sluta där, kommer bli jätteledsen haha :P

Iallafall så var det rätt lugnt hela dagen, och så hade vi bara 3 barn till mellis, så jag fick ta 15.45 bussen hem.
Och så kommer man hem till ett hus där det luktar lussekatter och så får man inte smaka bara för det ska säljas :(
Haha, Jessica och Mi står och bakar till skolan för de ska på klassresa.. Och just nu diskar dom och tjatar om att russinen trillar av, haha.
Och jag är med som moraliskt stöd, eller jag är bara ivägen, men de är kul och se på när de försöker baka. ;)

Nu ska jag tigga lussekatter.

Byyye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossi

lussebullar <3<3<3<3<3<3<3

2009-11-24 @ 18:58:48
URL: http://jaspeteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0