30 november.

10 dagar kvar ♥

GOSH GOSH GOSH GOSH alltså, du är bara för myckeeeet.

Måndag. Ny vecka. Nya möjligheter. 4 dagar kvar till helg. Orkar inte. Haha.

Ja, så är det, jag orkar inte! Jag vill ha lov!
Denna dagen har varit ganska okej iallafall, hade ind. valen i skolan till 12.10 sen gick jag och Johanna till körskolan och satt där ett tag, för nu har jag skrivit in mig där! Så nu ska jag fan ta tag i körkortspluggandet på allvar och inte bara övningsköra.
Efter att vi varit där hämtade hennes mamma oss och vi åkte till Jysk, Rusta och Netto innan dom skjutsa hem mig.
Sen har jag inte gjort så mycket mer, ätit, läst lite i körkortsboken, kryssat för lite av de jag vill ha i Höökskatalogen och suttit vid datorn.

Men nu, nu ska jag plugga mer körkortsteori, duscha och sen är det Melrose Place!

Byyyye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0