hej bloggtorka.

Har inte bloggat så bra på senaste tiden, bara massa konstiga inlägg och skit, men har inte haft lust. Funderade på att radera bloggen, men kommer säkert ångra mig sen, så den får va kvar, men det är inte säkert att det blir några inlägg, iallafall inte så ofta.. Får ju mina ryck ibland o slänger upp 15 inlägg på raken så man vet ju aldrig, haha ;)

Nu har jag vatt på praktiken i veckor iaf, och jag trivs som fisken i vattnet!
Barn är bara för härliga alltså, man blir så glad av dom :)

Annars så blir det praktiken hela nästa vecka, förutom måndag då för då är jag ju ledig.. Så då blir de skolan & träffa Johanna :)
Och på torsdag blir de New Moon med Manda :D


Och inom en snar framtid kommer mitt liv hem också. Äntligen 

Byye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: juliairene

det är super :) går det bra i skolan?



tack :D

2009-11-15 @ 11:35:05
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0