New Moon Smygpremiär Nattbio!

Vaknade nyss i soffan, jag o Johanna kom hem nångång runt kvart i 3 inatt, o somnade efter 4 typ. Och bion var bäääääst! :D Förutom slutet, det stör jag mig på, tur att jag har läst böckerna 100 gr. så jag vet vad som händer, haha ;) Och nu längtar jag till den 30 juni då Eclipse har premiär :D Idag är vi lediga så det blir en lugn dag, sitter i varsinn soffa med datorerna i knäet, haha :) Och imorrn kommer Josefine till mig :D Ska sova över här för vi ska gå på julmarknaden här på söndag ;) Och jag ska tvinga med henne på New Moon på söndag, haha :D Vill se den igen! Nu ska jag vara lite social med omvärlden. Byyye/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: jajajajaja:D:D<3

2009-11-22 @ 12:38:15
URL: http://jaspeteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0