Tisdag, första praktikdagen.

Första praktikdagen idag!
Stortrivs redan, det är hur bra som helst där! Och jag blir behandlad så jäkla bra och allt och det är bäst! :D
Barnen är hur goa som helst också, endel mer frammåt än andra, hihi.
Iallafall så fyllde en tjej 4 idag, så vi firade henne med glass & paket och sånt :)
Var rätt lugnt hela dagen, försöker mest lära känna barn och personal. Fick läsa så mycket böcker så jag tappade räkningen, var så lite barn på eftermiddagen så de ville höra sagor hela tiden, och samma saga om och om ige, haha.

Imorgon blir det praktik 7.00 - 15.30, helt okej tider med tanke på att jag är ledig måndagar & fredagar p.g.a. ind.valen.

Och imorgon gäller det, börjar bli fruktansvärt nervös nu.
Imorgon KAN bli den bästa dagen i mitt liv. ♥
Hoppashoppashoppashoppas, snääääälla!
Imorgon 10.00 gäller det. Allt eller inget.
IMORGON 10.00! ♥

Nu ska jag kolla in päronens nya laptop, för ÄNTLIGEN har den kommit, så nu får jag ha min dator ifred :D
Har redan testat webcamen, höhö. Bilder & video på min extremt snygga syster kommer kan jag lova!
Hon kommer hata mig för jag lägger ut det, men det skiter jag i, för det är så jävla bra!

Så, nu ska jag leta reda på bilderna & klippet.

Byyyye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0