Bättre än bäst fredag ♥

Bästa fredagen på länge!
Började med att jag för en gångs skull fick läsa VT på bussen, haha! Brukar alltid va upptagna, och idag hann jag inte ens börja läsa den hemma. Men så var det en som låg på ett tomt säte, så jag slet åt mig den, haha! Har blivit beroende av o läsa tidningen, blir irriterad om jag inte kan gör det.
Hade Kerstin lektion först, som gick fort som vanligt. Bästa läraren & lektionerna på det stället!
Fäljde Johanna till bilen för hon dissade oss för Stockholm, för den fuskisen ska på Green Day på söndag!
Gick in o kopierade Idre papper till Jossan & Madde, för dom ska meeeed :D Kommer bli så jävla kuuuul!
Mötte Kajsa och gick till matsalen, där det serverades skitäcklig mat. Åt lite iaf, och följde Jossan till skåpen, för hon mådde dåligt så hon va tvungen o åka hem :/
Sen gick jag, Manda, Madde & Kajsa till mejeriet o tog en fika, mycket trevligt :) Cappuccino & cupcakes (haha), värsta söta va dom, o goa också ;P
Gick tillbaka till skolan för o ha indv. Engelskan va helt ok, spelade spel med Manda, Madde & Matilda mestadels av lektionen. Sen historia, gjorde inte ett piss, fick en skrattattack i början av lektionen, och kunde inte sluta förrens vi gick ut ur klassrummet o skulle till biblioteket, haha. Hamna dock aldrig där, gick till B-huset för Madde & Manda skulle på toa, och sen mötte vi Kajsa som skulle sitta vid datorerna o ta 20 över 3 bussen hem. Så vi gjorde detsamma, fick iof inte igång datorerna förrens det typ va dags o gå till bussen, elr jag fick inte igång min över huvud taget. Tog iaf bussen hem, och Manda hängde med mig hem. Käka frukt, kolla i tidningar o på gamla kort o lite, innan vi mötte Kajsa vid skolan och hämtade pizza. Gick till Ica o köpte choklad o lite, och gick sen hem till mig och åt. Mamma & pappa åkte till Stockholm och kommer hem på söndag. Så vi kolla MTV VMA's för 1000 gången, och kolla massa klipp på datan. Och så tvinga vi Kajsa o lyssna på BRA musik, haha. Bestämde också att vi MÅSTE gå på Muse i Stockholm 24 oktober. Hitta massa biljetter i varierande prisklasser. Ska snacka med mamma & pappa på söndag, sen blir det fan att köpa biljetter på måndag! :D
Kajsa & jag tog moppen bort till Sanna för att hämta våra singstar mickar & drog även ett varv runt det väldigt livliga samhället innan vi åkte hem igen, och Manda va tvungen o åka hem, så jag, Kajsa och Jessica sjöng singstar och kollade på slutet av MTV VMA's innan hon åkte hem.
Bjöd även Kajsa på halloweenfesten som vi ska ha snart, hoppas hon kan!

Och nu sitter jag här i min ensamhet, min syster sover och jag kanske också borde gå och lägag mig....snart, haha.

Ses / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0