mot ljusare tider?

Slängde upp 2 inlägg med lite bilder såhär mitt i natten i brist på annat o göra. Borde egentligen sova men är inte ett dugg trött...

Kom iallafall på att jag har lite att se fram emot iallafall.

ibland är det bara så svårt att inse att jag faktiskt går vidare, samtidigt som vi glider längre och längre ifrån varandra. Och det gör ont. Hela tiden.

Har massa planerat fram tills i sommar, allt är inte helt klart, men mycket!

Fota Sofie & Thessan på tisdag
Göra tröjtryck med tjejerna på mejeriet på tisdag
Förhoppningsvis Muse 24 oktober
Halloweenfest med brudarna
Praktik 7 veckor på förskolan i Totebo
New Moon premiären med Amanda & Johanna
Linköping med Kajsa, Hanna & Amanda
"Kakkalas" med Kajsa, Hanna & Amanda
Jul
Nyår, (Hos Elena?;D)
Idre 13 - 17 mars
Johanna 18 år 14 mars!!!!
Jag 18 år 2 april!!!!
Och sen alla andra brudar som fyller 18 år 2010!
Och massa massa mer, men har iaf lite och se fram emot under hösten & vintern.

Och det var ta me fan på tiden....


Kommentarer
Postat av: Jossan

vadå får tröjtryck? :p

2009-10-10 @ 09:41:59
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0