Tjejkväll.

Kom nyss hem efter en sväng på stan med Jossi. Var den så kallade tjejkvällen, och vi träffa massa trevligt folk :)
Började med en fika på Café Kannan, innan vi kollade in alla affärer.
Köpte ett linne med nitar på Vero Moda, lite presenter till syster på H&M och Jossi tog hål i örat, så hon kunde inte vrida på huvudet, för det gjorde ooooont, hahahaha.
Gick runt på stan tills min buss gick hem.

Trevlig eftermiddag/kväll med min bästa vän iaf ♥



Skoldagen idag var helt ok, hade prov i MUPR, gick rätt bra.

Matte, Svenska & idrott efter det. En vanlig dag helt enkelt.

Nu är jag trött, ska göra mig iordning och krypa ner under täcket med The Host, och min katt tjatar på mig om uppmärksamhet så det är bäst att hon får sin vilja igenom, haha.

Så nu blir det bus med katten innan hon attackerar mig, haha.

Natti / Jennifer


Kommentarer
Postat av: jossi

de va treeeeeeeevligt som alltid <3

HAHAHAHA men de va synd om mitt öra ;o snyggt linne du köpte dej iaf!



sv: såååklart ni får <3<3

2009-10-03 @ 17:31:44
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0