Fullspäckad dag.

Phu! Snacka om fullspäckad dag. Men kul har jag haft! :D

Började dagen lite lugnt med tv & frulle efter en låång sovmorgon. Hämtade upp min fina lilla vän Natalie på moppen och vi tog oss hela vägen ut till Björkhult, för att kolla på Pay and jump. Mycket fina ekipage, och jag längtar verkligen tills jag kan vara med själv :D
För er som inte vet vad en pay and jump är, så är det en hopptävling där alla får vara med (i mån om plats ofc) och man betalar en summa för varje klass man är med i.
När det var slut drog vi hem och gick ut med hundarna i nästan 45 min. energi har dom, sötnosarna!
Sen var det bara att fixa iordning sig och gå ner till skolan, för AOK avslutning :)
Blev bildvisning & presentation av en kille som varit i Borneo och massor, skithäftigt!
Efter det blev det smörgåstårta och fika och så. Trevligt sällskap hade jag med, Natalie är med i samma klubb så vi hade sällskap :) Det slutade nångång vid halv 7. Och sen dess har jag vatt hemma, suttit vid datorn och kollat på en ny ridhjälm, är rätt säker på att det blir en Lamicell Transformer istället för en JW.
Nu borde jag plugga, har engelska redovisning imorrn, men jag orkar inte, haha.

En liten stund till vid datorn, sen måste engelskapresentationen läsas igenom 100 gånger, så jag kan det utantill imorrn.

Bye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Neah <3 MJ

inte bäst men det är bra !

2009-09-27 @ 20:29:37
URL: http://linnearunermark.blogg.se/
Postat av: Neah <3 MJ

inte bäst men det är bra !

2009-09-27 @ 20:29:43
URL: http://linnearunermark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var skit roligt :D

Men det roligaste var att se dig gumman <3

2009-09-28 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0