Tisdag.

Sitter i skolan och glor, har jätteont i magen ;( Funderar starkt på om jag ska åka hem, missar ändå ingenting.

Gårdagen resulterade iallafall i massor med foton, så det kommer upp massor så fort jag har tid.
Jag och Johanna hängde iallafall med Jossan hem till hennes & Moas lägenhet efter skolan igår, och väntade på Moa och Amanda(?). När dom kom gick vi till stationen och mötte Louise(?) och gick till donken. Käka lite, och sen gick vi ut till ruinen och fotade. :)
Efter ett tag gick vi till kulbacken och fotade lite, sen gick vi in till stan igen och Moa, Jossan och Amanda gick hem och jag och Johanna gick till Hemköp, köpte godis och gick på de "gamla" gatorna och fotade innan vi gick upp till Coop och väntade på hennes mamma. Kom hem nångång efter halv 10, var så trött så jag gick och la mig direkt och fyfan så skönt det var! Haha, sov som en stock nästan direkt.
Mycket trevlig dag med fint sällskap iallafall :)

Nu ska jag snart gå till bussen, åka hem, ta två panodil och lägga mig och sova bort mina dumma huvudvärk!

Se you later / Jennifer

Kommentarer
Postat av: sara

kikar in, allt bra? :)

2009-09-29 @ 16:43:55
URL: http://yessara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0