Tisdag.

Har varit en ganska bra dag, skolan var rätt seg, förutom eftermiddagen. Vår film kommer bli bäst! :D
Johanna följde med mig hem efter skolan, åt kinamat & drack kaffe, och så satt vi vid köksbordet och snackade i 4 timmar. SKÖNT! Behövde få ur mig lite, och nu vet du precis hur det var innan. Det är tur att jag har dig :)

Och så ringde pappa hem och berättade att han ringt OnOff idag igen, och att jag kommer få vänta i 2 veckor till på att få min mobil, jag menar.. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA? JAG HAR JU REDAN VÄNTAT I 3 VECKOR! Och det är ca 2 veckors leveranstid....
Ajja, antingen fick jag välja med att få en mobil för ca 3000:- för samma pris som min kostade, eller en kompensation(stavn?) bestående av massa extra tillbehör för att jag får vänta så länge. Men jag vill ha den där mobilen. Tror jag....

Nu ska jag ladda min MP3.

Byyyye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0